Bílá barva v zahradě

Je jen několik málo druhů květin, které ve své zahradě mám v bílé barvě. Jsou však nádherné. Jsou to bledule, sněženky, tulipány, kopretiny, nízké floxy, vysoké floxy a růže. Občas zcela okrajově koupím bílou milion bells či petunii a nestačím se divit, jak je nádherná. Občas se mi bílá petunie vysemení sama a pak zaujme nenávratně své místo v záplavě barev. Jeden rok jsem měla v srpnu zahradu zaplavenou bílými mečíky. Druhým rokem však již nevykvetly…anebo možná vykvetly jako mutanti. Také jsem vypěstovala bílé pryskyřníky, pěstuji hortenzii latnatou v bílé barvě, ale tu nemám nafocenou, protože mi nějak živoří… Královským keřem je bílá vajgélie. Měla jsem bílý hyacint a každoročně mám skoro bílé narcisky, bílé krokusy. Také mám bílý úžasně vonící karafiát, sem tam bílý turecký karafiát, konvalinky, trávničky a toužím po litošce. Bílá barva je v přírodě vzácná a každopádně patří do mé zahrady a do mého života. Mám bílého psa, auto a v létě nosím bílé sukně. Mám moc ráda bílý kačírek, bílou mramorovou drť a bílé plastiky. Zpoza oken vyhřátého domku ráda koukám ven na ledové království či bílý sněhový poprašek, který na zahradě vykouzlí neuvěřitelně krásnou scenérii.






































































Komentáře

Oblíbené příspěvky