Páteční pohodička...

... už v neděli jsem se těšila až bude pátek... tentokrát mne čekal náročný týden...tři dny v práci...dva dny na školení... prostě být pro lidi a být s nimi...

...a protože dobrý kolektiv se musí šlechtit, tak jsme slavili svátek Petrů a narozeniny kolegyň...

...a v pátek mne skolil krkobol a zanedbatelná rýmička... (samozřejně až po ukončení školeníčka...)


... na fotkách z pochopitelných estetických důvodu nejsem k zahlédnutí, nicméně dodržuji pitný režim a o polovinu postele se poctivě dělím s kreativní dílnou a starší sestrou Baby Born... na okno jsem si dala do vázy zakoupené žíhaně růžové tulipány, když venku je dnes tak větrno...a prohlídku zahrady jsem po příjezdu domů, z důvodu lehce vystouplé teploty vynechala...
...óóó já se mám...

...už se těším na pondělí... 

Komentáře

Oblíbené příspěvky