Beeba.art a Čiči.art

S horou nadsázky zde mohu napsat, že já i moje hubatá ratolest a pouliční umělkyně v jedné osobě, rády koketujeme s múzami. No, abych nepřeháněla... Spíš jsem dříve tíhla k rukodělnému řemeslnému zpracování, a to výrobě korálkových šperků všeho druhu, ale čas korálky rozfoukal a stal se mi tak drahocenným, že se ke korálkům, nitím a komponentům, stužkám,  lankům, drátkům, a kůži, ukrytým v mnoha krabicích, vracím jen zřídka...


Ale, byla jsem tehdy tak do korálkových šperků zamilovaná - jejich výroba, vzory a postupy mne doslova fascinovaly, že jsem tehdy přemýšlela o jakési umělecké značce, pod kterou bych své výtvory prezentovala. 


Dlouho jsem nemohla přijít na to pravé, až jednou jsem takhle hleděla zblízka do očí mé kočky Terezy, a bylo to jasné...napověděla mi...na světě byla značka Beeba.art.
Beeba, nebo-li Bíbuška, Bíbušák, bee a bee, samozřejmě art....  tak TO byla její přezdívka a moje značka.







A jelikož korálky jsou pro Kočky, které umějí takové šperky nosit s grácií a ladností podobnou té, kterou oplývá snad jedině šelma kočkovitá, značka vznikla a razila si svoji cestou.

a šel čas....

Jednoho podzimního dne l.p. 2016, při aranžování sušených květinek z naší zahrádky do vonných, takřka uměleckých svazků, které měly být dárečky pro paní učitelky naší pouliční umělkyně, jsem zase chtěla použít na ozdobný hedvábný papír kartónek s  razítkem s již "osvědčenou" Beebou..., když  se však zvedla taková vlna nevole, následovaná hádkou prošpikovanou verbálními útoky, následovaná bojem o nezávislost několika afrických republik, kterou doprovázel vodopád trefných slov, vyřčených za účelem pravděpodobně již dávno vytýčeného cíle, a to uznání vlastní identity a pochopitelně, jak jinak, než zneuctění Beeby... V ten moment jsem poznala konkurenční boj na vlastní pěst. Veškeré tyto verbální útoky zazněly pochopitelně ze strany pouliční umělkyně... Důsledkem toho všeho bylo TO,  že Beeba.art  se svíjela na to tata na okraji dějin a úpadku...

A najednou, kde  vzala tu se vzala, vznikla nová umělecká značka Čiči.art... Je svěží, nová, barevná, zatím hodně růžová a drze si razí cestu vpřed...
co dodat...plně ji respektuji, a čas prověří pečlivě její originalitu...





Komentáře

Oblíbené příspěvky