Adventní ohlédnutí aneb to jistě znáte!

 Atmosféra adventního času je nezaměnitelná. Když tak přemýšlím, tak tento čas je to pro mně divoká jízda, která konční v devět večer 24. prosince. A nejde jenom o večírky... Co se týče zahrady, tak jsem tulipány sázela až v druhé půlce listopadu den před tím, než napadl první sníh, stále nebyl čas! Hlízy jiřin jsem zapomněla  ve skleníku, kam jsem je dala oschnout po vyndání ze země,  takže asi už namrzly! Vím o nich, ale stále není čas jak je uložit. Listí tleje na záhonech, jeho vyhrabání budu řešit až na jaře, stejně tak jako odstřih trvalek a podobné činnosti, něco jsem stihla, ale jinak nebyl čas... Stále šiji, samozřejmě když nejsem v práci, nebo když neučím tančit děti. Připravuji baletní suitu Louskáček na 18.12. pro rodiče a obyvatele našeho městysu  a předtančení na ples 16.12. Ušila jsem a vyrobila doplňky do těchto mých tanečních choreografií, jo a stala jsem se babičkou. Aktuálně léčím svého nejstaršího psa antibiotiky, protože jsem ho nakazila svým více než 10. týdením zánětem nosohltanu, který jsem si léčila sama, protože jsem neměla čas jít k lékaři... Ale stihla jsem se naočkovat proti chřipce a covidu, tak teď jenom čekám, kdy mne složí první chřipka a poté jistě i covid... Znáte to...

Dárky... muži jsem koupila oblek, tím jsem se vyšťavila, neboť inzerovaná sleva u Bandiho byla pravděpodobně jenom na staré obleky ušité z nepříliš kvalitní a estetické látky, anebo prostě jenom neomylně sáhl po tom nejdražším, co zde nabízeli. Dceři jsem stihla koupit dárek k narozeninám, které má 19.12. a  "ježíšek" je zatím v nedohlednu... Znáte to... Cukroví nemám, zapomněla jsem koupit moučkový cukr  a od pátku jsem se nedostala do obchodu, ale minulý týden jsem stihla uvít adventní věnec... Šiji nový prototyp šatů na latinu pro dívky z jedné taneční školy, tak se s tím tak trochu piplám a muž zatím musí o víkendu vařit...

Píši a zároveň si barvím vlasy, protože bych už jinak zítra nemohla mezi lidi...

Znáte to!

 










Komentáře

Oblíbené příspěvky