Stromkové růže

Růže na kmínku, tedy stromková růže, vnese do zahrady bezesporu elegantní aristokratický 3D prvek, který vám připomene návštěvu zámecké zahrady. Její obliba v současnosti roste, ale již moje babičky růže na kmínku pěstovaly, takže  to taková novinka zase není.  Pokud chcete vytvořit zahradu romantickou, tak s nákupem stromkové růže neváhejte. Výsadba je prostá. Potřebuje slunné stanoviště, dostatek prostoru, propustnou humózní půdu a vykopání dostatečně hluboké jámy. V neposlední řadě potřebuje vhodnou podporu, která bude dostatečně vysoká a zamezí kývání a vyvrácení rostliny při větších větrech.

V rámci obnovy zahrady, jsem zakoupila několik nových růží. Když sem hledala na internetu možnost růže zakoupit, oslovila mne nabídka zahradnictví Nejlevnější zahradník, a to z toho důvodu, že jsem zde před několika lety převislé stromkové růže zakoupila a mám s nimi opravdu dobrou zkušenost.





 V dubnu jsem učinila objednávku celkem pěti stromkových růží. Objednávka za několik dní v pořádku dorazila. Dále jsem postupovala dle přiloženého návodu a poctivě, několik dní kořeny růží namáčela.  Všechny růže byly vysazeny do stejných podmínek. I při další péči jsem postupovala dle návodu, a tak se za tři týdny objevily první lístky a dnes, po dvou měsících od jejich výsadby, i první květy. Bohužel, jedna sazenice po více než měsíci nevykazovala žádné vegetativní změny a holé větvičky jí začaly černat. Podala jsem tedy reklamaci a korunky růží olistěných, i té evidentně strádající, jsem nafotila a vše poslala e-mailem, který jsem nalezla na stránkách zahradnictví. Po měsíčním dopisování a přesvědčování byla moje reklamace uznána. Za pár dní mi byla zaslána nová, nádherně olistěná sazenice stejné odrůdy, jako byla reklamovaná růže. Mám radost ze vstřícného jednání majitele zahradnictví a pak nejvíc z nové růže, která se má čile k světu.





Komentáře

  1. Vidím, že zahrádku už máš zase jako malovanou. Stromková růže vypadá moc hezky, docela mne to láká, no uvidím. A do toho zahradnictví nakouknu.
    Měj se hezky, uživej letních dní!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky