Počátek února v zahradě

Je to fakt kráska ta čemeřice. Vykvete si nenápadně v únoru a pak kvete několik měsíců. Vypadá neskutečně dobře, její květ je dokonalý. Budu si muset přikoupit ještě čemeřici v jiné barvě. Péče o rostlinu není snad žádná, prostě si roste v místě, kde ji zasadíte mnoho let. Je naprosto nenáročná. Po odkvětu  rostlina z části seschne a pak zase obrazí.

 

 



Dnes jsem poprvé po zimě vyběhla do zahrady a zjistila jsem, že mne čeká opět mnoho práce, aby zahrada vypadala za pár měsíců asi takto:

 


Stanovila jsem si pár úkolů na dny, kdy bude možno již na zahradě trochu pracovat:

1) probrat a odnést do popelnic na plast všechny nepoužívané plastové truhlíky a květináče

2) ostříhat uschlé stvoly trvalek

3) ostříhat růže

4) z trávníku odstranit zbytky listí

5) ostříhat ovocné stromy a keře

6) jen jak to bude trochu možné (a nebudou mi mrznout ruce jako Popelce, když prala prádlo v říčce) vyčistit jezírko.

Led na jeírku roztál a tak jsem mohla spočítat ryby. Byly tam, takže přežily. Teď jenom hlídat sousedovic Čičiho, aby jej, ostatně jako každý rok na jaře, nepopadla lovecká vášeň, protože on je schopen ulovit rybku, jakoby se nechumelilo, aby jezírko "nevybílil" (ostatně jako každý rok)...

Tak ještě jedna rozkvětlá zahradní radost....petrklíč (k jaru klíč). Přeji krásný únor všem!


Komentáře

  1. Čemeřici mám také na zahrádce, ale ještě mi nekvete. Byla dobu pod vrstovu sněhu.
    Taky se už těším na jaro.Hned bude veseleji.
    Měj se hezky a přeji dny v pohodě a ve zdraví !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky