Květnová zahrada...

je krásná! Je nevýslovně krásná! Zajímavé slovo... nevýslovně... Tak tedy, že se cosi nedá slovy popsat, vyslovit ústy? 
No, možná že dá... ale, chybí mi potřebný talent dokázat vystihnout rozmanitost, jemnost, hravost, divokost, preciznost, vehemenci a prostořekost květnové zahrady... 


Zde je zahrada zahalená do jemných slunečných paprsků...


Zde zahrada vyčkává na déšť...



Vše pučí, řádně kvete, roste a zelená se. Mám ráda takové ty halabala záhony, kterým vévodí pomalu se rozrůstající trsy trvalek a nakvétajících růží...


Trvalkové záhony jsou mojí zahradní stálicí, ve kterých třeba kvete pomněnkovec a zároveň dokvétají trsy nádherných tulipánů.




Zde je naprostý skvost...srdcovka...


Neobyčejný květ pivoňkovitého tulipánu a níže jeden z čerstvě osázených košů...



Japonská sasanka...


A pozor jedeme dál... orlíček...jeden z mnoha!


Nakvétající okrasný česnek...


a další orlíček...


Černucha... 



Tak přátelé a jak je na tom Vaše květnová zahrada?
U mne lze nalézt třeba skvostné papouškovité tulipány...



Úplně obyčejné a zároveň neobyčejné drobně kvetoucí macešky...




A samozřejmě, nesmí chybět pohled na jezírko, které je ústředním bodem tzv. odpočinkové části mé zahrady!




A pes... jeden ze dvou...

Komentáře

  1. Je radost projít se Tvojí zahradou byť jen prostřednictvím Tvých fotek. Máš to tam krásné!
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Dianko, máš opravdu krásnou zahradu. My teprve budujeme, ale z každého pokroku mám velkou radost. Užívejte jara na zahrádce!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Dianko, moc se mi líbí tvoje zahrádka. Máš krásně využité každičké místečko a vše hezky kvete. Pejska na poslední fotce jsem chvilku hledala. .o)
    Přeji příjemný sváteční den. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Vám za komentáře...Mám ze zahrady skutečně radost. Bohužel, pokud nebude pršet a bude málo vody jako vloni, tak nebude už v červenci o čem psát...

    OdpovědětVymazat
  5. Ve Tvé zahradě se je pořád na co dívat, Diano. Je tak rozmanitá a plná barev, radost pohledět. Užívej si ji a přeji Ti krásný máj.
    Jindra

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky