Skřítci...

Podlehla jsem. Nechtěla jsem je. Opravdu a nikdy! A teď je mám, jsou čtyři. Skřeti, skřítci, gnomové... Snad se tedy takto mohou nazývat v češtině. Fešáci jedni! Mám z nich radost a také mám popálené prsty, protože nová tavící pistole sice taví o sto šest, ale také z ní neustále vytéká proud rozžhaveného plastu... 


Na výrobu potřebujete filc, zbytek umělé kožešiny, v tomto případě je to pozůstatek kožešinky okolo límečku staré dětské bundičky, svoji punčochu či silonové ponožky, na vycpání kousek buničité vaty, bavlnku, kterou použijete na zavázání tělíčka či nosu a tvářenku,  kterou na závěr zlehka "zapudrujete" skřetí nos. Přece jenom jsou to na první pohled chlapíci veselí, milující svoji pohodičku a náprstek nějakého dobrého moku, takže jim nos tak trochu zčervenal...

Komentáře

Oblíbené příspěvky