Voničky ...

Dnes jsem procházela zahradu a ještě jsem objevila několik posledních květin, které jsem uvila do " Poslední voničky ".  V minulých letech jsem ve stejném období ještě sklízela náruče květin, které jsem sušila hlavičkami dolů, ale letošní velmi suché léto i podzim se podepisují na minimálním množství sklizených květin, ale také třeba i kvalitě trávníku, který se mi na zahradě dosud neobnovil, bohužel...
 
Loňské květy
Snažím se vodou prolít alespoň záhony, protože vidím, jak je půda popraskaná a lačná vody. Rostliny i stromy jakoby se hned po dávce vody narovnaly. Ale vody je stále v zahradě málo!!! 

Takových menších "voniček" nasuším během roku více. Zde na snímcích je tedy letošní poslední...





Na dalších snímcích je jedna sušená vonička z léta... Dala jsem si jí do vlastně vyrobené keramické vázičky, takže přidaná hodnota a radost je násobná. Jednoduchá sušená a pálená originalita...




Zde již doma na stole...


Ani nevím jak se to stalo, ale asi mne ty miniaturní květinové voničky inspirovaly k tomu, že jsem vytáhla ze skrýše sadu miniparfémů zn. Dior, konkrétně Miss Dior. Opatrně jsem vyndala jeden ze čtyř flakonků z drobné krabičky, přivoněla a hned jsem byla v ráji. Vůně je geniální. 
Mohu ji opravdu doporučit. Je plná, radostná, konstantní, hluboká, citlivá a krásně se hodí k podzimním dnům. Třeba k zítřejšímu pondělku.






 



Komentáře

  1. Tvůj dnešní příspěvek je dekorativní a voňavý. Sušená kytička do vlastnoručně vyrobené vázičky padne jako ulitá.
    Chce se mi lehce nadechnout vůně z otevřeného flakonku na poslední fotce. Přímo k tomu láká.
    Měj hezké dny, Diano!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední vonička je krásná, hraje všemi barvami. Také bych přičichla...ke květinám i k parfému:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky