Ples a sobotní ráno...

dva krásné zážitky, během několika málo hodin.
Máme dlouholeté přátele,  kteří mají skutečně obrovskou soudržnou rodinu a mnoho přátel a známých. A tak si pořádají rodinný ples a je to neuvěřitelná paráda, živá hudba, vlastní pohoštění, retro prostory, jako bych se vrátila kamsi 30 let zpět. Moc si vážím toho, že nás přátelé pozvali, ještě teď se mi z těch polek točí hlava...
A ráno, není nic krásnějšího než letmý pohled na nakvétající záhon plný tulipánů...teď konečně vlastních, nikoliv kupovaných.





Přeji všem krásný a slunečný víkend, první dubnový!


Komentáře

  1. Milá Diano, plesy mám moc ráda. Bohužel tuto sezónu jsem si díky manželovu zranění polku nezatančila:-)
    Rodinný ples je bezva nápad!
    Hezký sobotní večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Henrieto, četla jsem u Tebe o manželově zranění, takže mu přeji pevnou vůli, trpělivost a pokud možno, co nejrychlejší návrat do běžného života. A co se týče nápadu uspořádat rodinný ples, tak i já našim přátelům tleskám, byl to "již" druhý ročník a měl nezaměnitelnou atmosféru. Ženy a dívky se oblékly do večerních šatů - jediná podmínka byla, aby se v oblečení dobře tančilo! Muži měli obleky, kravaty a bílé košile. Manžel mi dnes řekl, že patří mezi páprdy...na to jsem se ho zeptala. co tím myslí. a on mi řekl, že si všiml, že mladíci měli košile a starší ročníky na košilích saka. Pomyslela jsem si, no to aby nebyly příliš vidět ty jejich bříška...ale samozřejmě jsem poznamenala, že muž v obleku je neodolatelný... No bylo to fajn. Vlastně jsme ani my letos plesovou sezónu nestihli, utekl nám náš místní myslivecký bál a jiný, na který jsme chodili každý rok, nakonec zrušili. Přeji krásný večer

      Vymazat
    2. Moc děkuji, ráda vyřídím:-)
      No jasně, když ples, tak se vším všudy. Takže šaty a obleky. A mimochodem, to sako má rozhodně něco do sebe.
      Henrieta

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky