Jarní

probouzení rostlinek, bylo tentokrát podpořeno zcela nadprůměrným teplým víkendovým počasím. Alespoň u nás, blízko Labe, skoro před očima vyrůstají první jarní kvítky.


Krokusy

Narcisy



Sněženky

Talovín zimní

Tulipán a netřesk


Krokusy

Tulipány

Že by kočičky???
A protože se daly i ruce smočit do vody, vyčistila jsem jezírko. Listy leknínů byly shnilé a musela jsem je vydolovat ode dna. Na to se mi hodily zahradní hrábě. Odstranila jsem tlející listy, listy trav a přerůstající kořeny. Ze všech záhonů jsem opatrně vyhrabala listy, ostříhala jsem uschlé natě a květy trvalek. Buxusy, které tvaruji do kulatých tvarů, mi pomohli moji pomocníci pěkně zastřihnout. Pokud bude přát počasí, tak o tomto víkendu  zaseji první zeleninku. Bylinky zaseji nejprve do skleníku.



Komentáře

  1. Je vidět, že u Vás v Polabí je jaro rychlejší. Já horko-těžko očima vyloudila na zahrádce první lístky bledulek a krokusů. Tulipánům se zatím nechce. A na setí první zeleniny si také ještě budu muset počkat...
    Krásný večer
    H.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky