Jarní projížďka...

Projíždím Prahou z bodu A do bodu B.

Ačkoliv vlastně "projíždění" Prahou v dopoledních hodinách všedního dne spíše znamená, přískokem vpřed, vpravo vlevo hleď, sem tam klakson, všude tisíc aut a  kolona, sem tam myš či myška, vítězí silnější motor a drzejší řidič. Nic proti ZIPu... a že prý jen ženy si pletou strany!!  A to není všechno... Jak se tak blížím ke středu města, do propletených aut vytvářející vánočkový cop, se začínají mísit lidé. Občas si připadám jako v Babylonu... Hlasy slyším z dálky, protože mne slunce donutilo stáhnout okýnka dolů a klimatizaci si alespoň vymyslet a slyším... poblíž mostu u řeky "darogu darogu"... Lovím v paměti a napadá mne, že si někdo, těmi všude proudícími těly, klestí cestu a přitom má mikrofon a deštník nad hlavou...  No, nenudím se a sleduji poctivě provoz, ale jak chvíli stojím, lovím v kabelce mobil s nejlepší optikou a říkám, no toto, to je krása, klasika, dokonalost sama! Čekám, než projde had či drak odkudsi z Asie čítající asi tak padesát hlav otočených vpravo jako husy za zebou jdoucí, fotící a mile se usmívající na náš historický skvost, vykláním se z okýnka a ladím formu. Vyčkávám jako šelma na krásný záběr. Jsem nadšena, doma však selektuji, protože buď je na snímcích povětšinou secesní tepané zábradlí, nebo mile se usmívající japonský turista. A já chci HRAD, LVA, VĚŽ a ATMOSFÉRU!













Tak a mám je. Snímky, pohledy, fotečky. Všechny vypadají stejně a klidně mohou zdobit přední stranu pohlednice a já se svým úlovkem pomalu dojíždím do bodu B. Končím a nebudu Vás trápit návratem do bodu A, snad někdy příště... Přeji Vám všem krásný
den!  


Komentáře

  1. Krásné úlovky. Když ona ta Praha je tak fotogenická.
    Měj se moc hezky, Diano!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky