Vazba kytic

je vysloveně mým potěšením. V sezóně si váži kytice z řezaných květinek z mé zahrady, které doplňuji vším možným, větvičkami, borůvčím, lýkem, travinami a třeba ostříhám i domácí stálezelené rostliny. Také si pěstuji a sklízím letničky vhodné k sušení, které zakomponuji do živé vazby. Mám starý stůl, který stojí celoročně venku, takže získal nezaměnitelnou patinu...a na tomto si vše pěkně rozložím a skládám... Pokud samozřejmě potřebuji uvázat vazbu z většího počtu stejných květin, tyto nakoupím tam, kde je jich cena přijatelná.
Domácí vazby kytic mají své nepopiratelné výhody, a to je bezesporu to, že když si nakoupíte květiny za pakatel, doplníte vazbu několika dalšími materiály, vyrobíte během chvíle jedinečnou kompozici, za kterou byste zaplatili v květinářství mnohonásobně více. A také je to většinou jedinečná vazba, trochu syrová, střapatá, jistě barevně zajímavá, prostě originální...Kdo má rád stužky, pírka, skořápky, papírky, korálky, přírodniny, může decentně obohatit vazbu vlastně o cokoliv, stačí použít tavící pistoli. Hotovou vazbu lze zafixovat speciálním sprejem, sušenou vazbu bezbarvým lakem ve spreji.









Vazba k životnímu jubileu

 a pár květinek zbylo i mně domů...

Komentáře

  1. Milá Diano, ta kytice je vážně moc pěkná. Nejspíš by mě nikdy nenapadlo nakombinovat tulipány s růžemi. No jo, když já jsem tak přízemní:-)
    Obdivuji ten nápad a kreativitu.
    Pěkný večer
    H.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky